Er was er een jarig.. - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Wesley en Diana Coppens - WaarBenJij.nu Er was er een jarig.. - Reisverslag uit Puerto Iguazú, Argentinië van Wesley en Diana Coppens - WaarBenJij.nu

Er was er een jarig..

Blijf op de hoogte en volg Wesley en Diana

15 April 2018 | Argentinië, Puerto Iguazú

Hoera hoera! Ja, het was Diana haar verjaardag afgelopen vrijdag. Eerst samen lunch bij pizzeria Los Inmortales en daarna in de avond uit eten (Gourmet Porteño). Was genieten!

In de tussentijd hebben we weer van alles meegemaakt: bezoek van een collega uit Nederland en een lang weekend naar Iguazu Falls.

Het was leuk om een bekend iemand van Nederland tegen te komen hier! We spraken af zondag met een lunch bij Cabaña Las Lilas. Een van de beste stukken vlees gegeten tot nu toe hier! Daarna appartement laten zien en rondgelopen in Puerto Madero. Helaas vanwege het weekend dat we naar Iguazu gingen niet nog een keer kunnen afspreken, maar Aike en Salome: bedankt voor de gezellige dag!! We hebben genoten!

Weekend erop afgesproken en wat gedronken met de buurman (live sessie accordeon gehad!) en ochtend erna vliegen naar Iguazu. Iguazu Falls was fantastisch! We verbleven in een hotel in Argentinië. De eerste dag dan ook de watervallen bezocht vanuit Argentinië. Erg mooi, het pad gaat recht over de watervallen en eindigt bij Garganta Del Diablo (“Devil’s Throat”); overal watervallen waar je de bodem niet eens kan zien vanwege de mist van de watervallen!! In de avond lekker gegeten bij de lokale parilla (El Quincho del Tio Querido). De dag erna de grens over naar Brazilië in een taxi, dat ook weer meegemaakt! Daarna de watervallen bekeken vanuit de kant van Brazilië. Het uitzicht op de watervallen vanuit Brazilië is echt fantastisch! Tevens een mooi park om rond te lopen, met enorm veel Coatis (soort wasberen; oppassen met eten!). Tevens een bezoek gebracht aan een vogelpark in Brazilië, veel papegaaien gezien hier. De laatste dag relaxt in het hotel en (uiteraard met vertraging) de avond vlucht terug naar Buenos Aires. Al en al, een zeer geslaagde eerste lange reis weg en het begin van vele die nog gaan komen hopelijk!

• 19 April 2018 - 12:23

Marian Coppens:

Hoi Wesley en Diana
    Weer een super leuk verslag,en van alles weer meegemaakt
    Diana ook weer een jaartje ouder geworden
    Van harte gefeliciteerd!!
    Gisteren hebben we de vliegtickets geboekt voor
    december,lekker meer dan 4 weken naar jullie toe!!
    Ik kijk er nu al naar uit!!
    Dikke kus

• 20 April 2018 - 15:01

Goedemiddag, via via ben ik bij jullie kanaal gekomen aangezien ik aan het zoeken ben namens een project van het Ministerie van Buitenlandse Zaken.

Hiervoor ben ik op zoek naar Nederlanders over de hele wereld die aan het reizen zijn of wonen in drukke steden.

We zijn op zoek naar stellen/koppels zonder school-gaande kinderen. Dus veelal mensen tussen de 30 en 65(+) jaar oud.

Voor het project willen wij jullie vragen om een zeer kort filmpje te maken, waarin ze een uitgeschreven tip van geven voor het land waar ze zich in bevinden uitspreken.
    Dit kan met de eigen mobiel en er is hier een vergoeding voor.

Zou jij eventueel interesse hebben? Of ken je mensen die dit leuk vinden?
    Dan kan ik uiteraard aanvullende informatie versturen. Stuur me een bericht bij interesse

• 30 April 2018 - 21:19

Sofie En Paul:

Hey lieverds,

Leuk om te lezen en kijken weer! Blijf vooral posten :-). We zijn helemaal vergeten te bellen! Misschien dit weekend?

Paul en Sofie